Usein kysytyt kysymykset

Toimittaminen

Lähetättekö tuotteita postiennakolla?

Emme lähetä tuotteita postiennakolla.

Mitä lähetysvaihtoehtoja teillä on?

Voit valita lähetystavaksi joko Matkahuollon Lähi-paketin tai Postin Numerolla-paketin. Voit myös halutessasi kirjoittaa toimitusosoitteeksi pakettiautomaatin sijainnin. Kirjoitathan tällöin tilauksen kommenttikenttään, että haluat lähetyksen pakettiautomaattiin.

Voinko noutaa tilaamani tuotteet?

Kyllä voit! Noutaminen onnistuu maksusuorituksen jälkeen sähköpostitse sopimalla. Nouto tapahtuu Turun Port Arthurin kaupunginosassa, eikä maksa mitään!

Kuinka nopeasti tilaukseni saapuu perille?

Lähetämme tilaukset vähintään kerran viikossa, joten toimitusaika on aina alle kaksi viikkoa. Useimmiten paketti saapuu saman viikon aikana.

Maksaminen

Mitä maksutapoja teiltä löytyy?

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien verkkomaksupainikkeet. Maksutavoista löytyy myös lasku- ja osamaksuvaihtoehdot, yleisimmät luottokortit, sekä MobilePay.

Voinko tehdä tilauksen ja maksaa sen myöhemmin?

Collector Lasku/Osamaksu -tavalla voit saada maksuaikaa jopa 36 kuukautta. Laskulla maksaminen on helppoa ja turvallista, sillä saat tuotteet kotiin jo ennen laskun eräpäivää. Voit valita haluatko maksaa laskun kerralla vai erissä. Lisätietoja: https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksa-laskulla/.

Voinko maksaa käteisellä noudon yhteydessä?

Et voi. Tilaus tulee olla maksettuna ennen sen noutamista.

Tarvitseeko maksajan olla tilauksen tehnyt henkilö?

Ei tarvitse. Voit tilausvaiheessa täyttää tilaukselle laskutusosoitteen lisäksi erillisen toimitusosoitteen.

Muut kysymykset

Ostatteko te myös Muumi-tuotteita?

Kyllä vain! Meille voi tarjota mukeja, kulhoja, lautasia ja muita Muumi-tuotteita. Ota yhteyttä puhelimitse, sähköpostitse tai Facebookin kautta ja laskemme tarjouksen tuotteillesi. Maksamme nopeasti ja pyrimme noutamaan tuotteet kotiovelta.

Miten voin luottaa, että tilaamani tuotteet tulevat perille?

Olemme tehneet tätä jo useamman vuoden ajan, eikä tyytymättömiä asiakkaita ole laisinkaan. Tuotteita on myyty lähes 3000 kappaletta ja jokainen on löytänyt tiensä perille.

Onko tuotteilla vaihto- tai palautusoikeus?

Tuotteilla on kuluttajansuojalain etämyyntiä koskevan pykälän mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Mukilaakso Ky ei ole vastuussa vaihtoon tai palautukseen liittyvistä välillisistä kustannuksista. Kaikki tuotteet myydään tuotekuvauksien mukaisissa kunnoissa. Ostajalla on vastuu selvittää tuotteen kunto riittävän hyvin ennen tilauksen tekemistä. Epäselvissä tilanteissa kehotamme pyytämään lisäkuvia tai selvitystä tuotteen tarkemmasta kunnosta ennen tilauksen tekemistä.

Lähetättekö tuotteita ulkomaille?

Mikäli haluat tilata tuotteita ulkomaille tai Ahvenanmaalle, otathan ensin yhteyttä sähköpostitse, jotta voimme selvittää lähetyskustannukset tapauskohtaisesti.

Etkö löytänyt vastausta?